قهرمانی تیم شهید باقری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قهرمانی تیم شهید باقری
نوشته شده در شنبه 17 بهمن 1394
بازدید : 1082
نویسنده : گمنام

درخشش شیر مردان اسلام ابادی در دیدار فینال

دیدار فینال در حالی برگزار  شد که تیم شهید باقری از وجود 4 بازیکن مطرح خود از این بازی بهره نمی برد ، اما بازیکنان جانشین با تمام جانو دل بازی میکردند.

گزارش بازی:

در همان دقایق اولیه بای این تیم شهید باقری بود که روی همکاری ارش منوچهری و حامد رستمی ،حامد با دروازبان تک به تک شد اما با بی دقتی توپ را بیرون زد. اما 3 دقیقه بعد باز هم حامد رستمی با شوت از راه دور دروازه کرمانشاه را تهدید کرد.

از حوادث بد بازی برای تیم شهید باقری مصدومیت  دفاع راست  باغیرت ادریس خانه بیگی در دقیقه 10 بازی بود که از بازی بیرون رفت و بجای او احسان رضایی وارد بازی شد.

در اواسط نیمه اول روی تک موقعیت به دست امده برای تیم کرمانشاه از غفلت مدافعان شهید باقری تیم کرمانشاه به گل رسید.

تیم شهید باقری تا اواخر بازی به حملات خود ادامه داد و چندین بار تا استانه فرو ریزی دروازه حریف پیش رفت اما با بی دقتی مهاجمان تیم از دست دادند. در اواخر بازی هرچند داور د پنالتی 100 درصد برای تیم شهید باقری نگرفت تا بای با همان نتیجه 1 صفر به پایان برسد ، ولی در مجموع تیم اسلام اباد غرب با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید و کاپ قهرمانی را به مردم شهید پرور اسلام اباد غرب تقدیم کردند.

تعویض ها:

ادریس خانه بیگی( احسان رضایی)دقیقه10 غفار غلامی( بهنام سلیمانی) دقیقه65  ارش منوچهری( ساسان مردای )دقیقه70

محمد بیگلری( ناقچی)دقیقه

85






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: